Pasikartojanti sąskaita
- Kas yra pasikartojanti sąskaita?
- Pasikartojančios sąskaitos pavyzdys
- Kaip sukurti pasikartojančias sąskaitas
Kas yra pasikartojanti sąskaita?
Pasikartojanti sąskaita - yra specialus sąskaitų faktūrų tipas sąskaitų išrašymo programoje, kuri yra automatiškai sukuria ir reguliariai pateikia sąskaitas prenumeratas turintiems klientams. Tai labai naudinga įmonėms, kurios turi mėnesio / ketvirčio / metų prenumeratas, nes tai taupo laiką ir tuo pačiu padeda greičiau gauti mokėjimus.
Pasikartojančios sąskaitos pavyzdys
Kaip sukurti pasikartojančias sąskaitas
1 Metodas: Naudokite mūsų paprastą sąskaitų išrašymo programą
- Užsiregistruokite ir pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąjį laikotarpį
- Pasiruoškite paskyrą
- Kurkite pasikartojančias sąskaitas
-
Pasikartojanti Sąskaita: Išsamus Paaiškinimas
Pasikartojančios Sąskaitos Paaiškinimas
Pasikartojančią sąskaitą faktūrą naudoja įmonė, kai klientas reguliariai užsako tuos pačius produktus ar paslaugas, su tomis pačiomis sąlygomis. Nors pervedimo laikas gali būti kitas, jis turi būti nuoseklus ir tik po konkretaus laiko tarpo.
Pasikartojanti sąskaita gali būti siunčiama kasdien, kas savaitę, kas mėnesį arba pagal poreikį tam tikru periodiškumu. Pasikartojančioje sąskaitoje faktūroje visas turinys, pavyzdžiui, produktas ar paslauga, kliento informacija ir PVM, kažkurį laikotarpį išlieka nepakitę.
Norėdami efektyviai išnaudoti pasikartojančių sąskaitų faktūrų modelį, abi šalys (tiekėjas ir klientas) turi susitarti, kad prekybos sąlygos nebus keičiamos. Jei sąlygos pasikeičia, pasikartojančios sąskaitos faktūros turės būti atnaujintos, kad atspindėtų tuos pakeitimus.
Pagrindinis pasikartojančių sąskaitų siuntimo tikslas yra supaprastinti sąskaitų išrašymo procesą ir sumažinti administracinę naštą atsiskaitymus tvarkančiai komandai.
Paaiškinkime pateikdami pavyzdį. Tarkime, kad ABC įmonė teikia apsaugos paslaugas statomam komerciniam pastatui už sutartą 1900 EUR atlygį per mėnesį. ABC įmonei naudinga naudoti pasikartojančią sąskaitą faktūrą, nes sąlygos, paslaugos, įkainiai ir kita informacija, greičiausiai išliks nepakitę. Be to, labai tikėtina, kad apsaugos paslaugas reikės teikti ilgesnį laikotarpį.
Išsamus Paaiškinimas
Sąskaitų faktūrų išrašymas yra gana paprastas kanceliarinis procesas. Tačiau nedidelė klaida gali turėti didelės įtakos visam verslo procesui. Siekiant didesnio verslo efektyvumo, visada reikia sutrumpinti bendrą šių apdorojimo funkcijų laiką.
Pasikartojančios sąskaitos gali būti naudojamos, kuomet nuolatiniai įmonės klientai reguliariai užsako tuos pačius produktus ar paslaugas, o šios sąskaitos faktūros turinys yra toks pat kaip ir ankstesnės sąskaitos. Gaminių specifikacijos ar kiekio pakeitimų neturėtų būti, tačiau, kaip minėta anksčiau, esant poreikiui, pasikartojanti sąskaita faktūra taip pat gali būti atnaujinta, kad atspindėtų visus galimus pakeitimus.
Toliau pateikiamos kelios situacijos, kai pasikartojančios sąskaitos faktūros gali būti ypač veiksmingos:
-
Įrangos nuoma
Šioje situacijoje logiška naudoti pasikartojančias sąskaitas, nes įranga paprastai nuomojama ilgesniam laikui, o sąskaita faktūra išrašoma kas mėnesį. Be to, atsiskaitymo suma dažnai nesikeičia.
-
Mėnesinė sutartis
Esant tokiai situacijai, kai prekės ar paslaugos pristatomos kiekvieną mėnesį, tuomet paprastai nereikia keisti prekių ar paslaugų sumos. Pasikartojančių sąskaitų faktūrų naudojimas šioje situacijoje suteikia privalumų, nes palengvina sąskaitų tvarkymo ir sąskaitų faktūrų išrašymo užduotis.
-
Narystės mokestis
Naudoti pasikartojančias sąskaitas yra praktiška, nes narystės mokesčiai renkami reguliariais laiko tarpais.
-
Techninė priežiūros ir apsaugos paslaugos
Paprastai techninė priežiūra atliekama reguliariais lako intervalais, panašiai ir apsaugos sutartys, kurios siūlomos ilgesniems, reguliariems laiko tarpams. Pasikartojančių sąskaitų faktūrų naudojimas tokiose situacijose yra geras pasirinkimas, todėl sąskaitų tvarkymo procesai taps daug lengvesni.
Jei jūsų įmonė remiasi pajamų modeliu, tarkime, kad tai nuomos įmonė, apsaugos įmonė, narysčių įmonė ar periodinės rinkodaros įmonė, tuomet idealu būtų naudoti pasikartojančias sąskaitas.
Norint nustatyti pasikartojančias sąskaitas, reikai šiek tiek daugiau informacijos nei, kad paprastai, standartinei sąskaitai faktūrai. Papildomas žingsnelis yra tai, kad nustatydami pasikartojančią sąskaitą, turėsite nustatyti sąskaitos faktūros dažnumą. Norint nustatyti pasikartojančias faktūras, reikalinga ši informacija:
- Informacija apie klientą.
- Sutartos kainos, kiekis, sąlygos ir t.t.
- Sąskaitų faktūrų išrašymo dažnumas, siuntimo nustatymai ir kita susijusi informacija. Sąskaitų faktūrų programoje galite nustatyti, kad visos pasikartojančios sąskaitos būtų siunčiamos automatiškai. Jei prieš siunčiant reikalingas patvirtinimas, sąskaitos faktūros programa taip pat gali tai atlikti. Tai reiškia, kad turėsite galimybę pasirinkti, ar pasikartojančią sąskaitą faktūrą siųsti automatiškai arba rankiniu būdu. Taip pat, galite nustatyti ir sezoninį sąskaitų faktūrų išrašymą.
Pasikartojančių Sąskaitų Naudojimo Privalumai
Toliau pateikiami keli pasikartojančių sąskaitų naudojimo privalumai:
- Labai sumažinamas atsiskaitymų skyriaus kanceliarinis darbas, o tai reiškia, kad taupomas laikas ir išlaidos. Taip yra todėl, kad sąskaitų faktūrų programa nustatyta automatiškai išsiųsti ir valdyti sąskaitas.
- Laiku išsiųsta sąskaita padeda užtikrinti, kad visas atsiskaitymo procesas būtų tinkamai valdomas. Šis pinigų surinkimas laiku leis valdyti pinigų srautus, taip padės užtikrinti bendrą verslo likvidumą.
- Kadangi sąskaitų faktūrų išrašymo programa yra itin tiksli, sumažėja netikslių sąskaitų rizika.
- Naudojant sąskaitų faktūrų išrašymo programą, sąskaitos faktūros turinys automatiškai pakartojamas pagal ankstesnę sąskaitą, todėl bus mažiau klaidų, kuomet parengiamos ir siunčiamos pasikartojančios sąskaitos.
- Pasikartojančių sąskaitų naudojimas taip pat gali tiesiogiai paveikti jūsų santykius su klientais. Taip yra todėl, kad nė vienai šaliai nereikia jaudintis dėl kainų ar kitų sąlygų pasikeitimo. Dėl šių specifikacijų jau yra nuspręsta. Sąskaitos faktūros visada išsiunčiamos laiku, be rizikos, kad sąskaitos bus neišsiųstos. Taip formuojasi geresnės verslo asociacijos ir santykiai, paliekantys gerą bei profesionalų įspūdį jūsų klientui.
- Su pasikartojančiomis sąskaitomis, klientas tikisi laiku ir greitai atlikti mokėjimus. Sąskaitos faktūros siunčiamos kiekvieną numatytą laikotarpį tuo pačiu metu, pavyzdžiui, kiekvieno mėnesio 1 dieną. Klientas pripras prie jūsų atsiskaitymo ciklo, todėl labiau tikėtina, kad jūsų sąskaitoms skirs pirmenybę. Kadangi klientas žinos, kokius mokėjimus tikimasi atlikti kiekvieną laikotarpį, klientui užteks laiko atlikti mokėjimą laiku.
- Dėka laiku atlikto jūsų kliento mokėjimo ir pasikartojančių sąskaitų, pagerės jūsų verslo pinigų srautas.
Pasikartojančių Sąskaitų Naudojimo Trūkumai
Toliau pateikiami keli trūkumai, susiję su pasikartojančiomis sąskaitomis:
- Pasikartojančios sąskaitos nesitęsia amžinai. Yra stiprus poreikis išlaikyti klientą susidomėjusį, kitaip verslas gali prarasti visas nuolatines pajamas.
- Įmonei gali būti sunku suvaldyti darbo antplūdį. Jei verslas yra mažas ir negali plėstis, pasikartojančių sąskaitų modelis bus išnaudojamas tik ribotai.
- Pasikartojančių sąskaitų modulio paruošimas sąskaitų išrašymo programoje gali būti brangus. Prieš pasirenkant, reikia atlikti sąnaudų ir naudos analizę.
- Gali būti sunku užtikrinti, kad būtų laikomasi pasikartojančių sąskaitų.
- Jei klientas pereina prie kito plano, įmonei gali tekti papildyti esamus sąskaitų faktūrų išrašymo modulius. Dėl to atsiras papildomų išlaidų.
- Norint sėkmingai vykdyti pasikartojančių sąskaitų modelį, reikalingas koordinavimas iš aukštesnio skyriaus. Reikalingas pardavimų skyriaus ir techninio skyriaus indėlis, laiku suteikiant paslaugas.
Patarimai, kaip valdyti pasikartojančių sąskaitų modelį
Toliau pateikti patarimai gali būti naudingi valdant pasikartojančių sąskaitų sistemą:
- Reikia pasirūpinti, kad sąskaitų išrašymo dažnis būtų nustatytas tiksliai.
- Ypatingas dėmesys turi būti skiriamas nuolatiniam PVM tarifo atnaujinimui. Pasikeitus PVM tarifui, sistema turi būti nedelsiant atnaujinta, kad būtų užtikrintas tikslus sąskaitų faktūrų išrašymas.
- Būtų protinga skirti tam tikrą dėmesį klientų įsitraukimui ir geriems santykiams su klientu. Taip bus užtikrinta, kad pasikartojančių sąskaitų faktūrų sistema bus ilgalaikė.
- Visus pasikartojančių sąskaitų modelio pakeitimus turi patvirtinti sutarties šalys. Pasikartojančio modelio pakeitimai turi būti suderinti su sutartimi.
Išvada
Įmonė naudoja pasikartojančias sąskaitas, kai tas pats produktas ar paslauga yra parduodama ir suteikiamas klientui reguliariais intervalais. Ši sistema yra prenumeratomis/narystėmis pagrįsto verslo pagrindas. Norint naudoti pasikartojančių sąskaitų faktūrų modelį, prekybos sąlygos turėtų likti fiksuotos. Jei yra pakeitimų, jie turi atsispindėti apskaitos sistemoje.
Įmonės, kurios naudoja pasikartojančių sąskaitų modelį, gali būti, bet tuo neapsiribojant - įrangos nuomą, mėnesinės, sutartinės paslaugos, narystės, techninė priežiūra, apsauga ir panašios paslaugos.
Pasikartojančių sąskaitų naudojimas turi daug privalumų, pavyzdžiui, mažėja atsiskaitymų skyriaus darbo laikas, sutrumpėja sąnaudos, pagerėja pinigų srautas, pagerėja santykiai su klientais, efektyvus mokėjimų surinkimas ir per mažų sąskaitų išrašymo rizikos sumažėjimas.
Tačiau yra ir iššūkių. Tokie iššūkiai būtų - sunkumas suvaldyti paslaugų antplūdį, užtikrinti klientų pasitenkinimą ir įsitraukimą, taip pat tai, kad pasikartojančių sąskaitų moduliui gali prireikti didesnių išlaidų.
Yra tam tikrų patarimų, kaip valdyti sėkmingą pasikartojančių sąskaitų modelį. Tai būtų tinkamas sąskaitų faktūrų išrašymo dažnumo nustatymas, nuolatinis mokesčių politikos pasikeitimų stebėjimas, klientų pasitenkinimo užtikrinimas ir sutarties sąlygų keitimas, kad būtų galima pakeisti pasikartojančių sąskaitų sąlygas.
Dažniausiai Užduodami Klausimai
Kokie verslai turėtų naudoti pasikartojančias sąskaitas?
Pasikartojančių sąskaitų modelį būtų tikslinga naudoti toms įmonėms, kurios apmokestina klientus po tam tikrų laiko intervalų. Jei yra pastovi prekyba su klientais tomis pačiomis sąlygomis, pasikartojančių sąskaitų modelis bus idealus pasirinkimas.
Kaip automatizavimas yra susijęs su pasikartojančiomis sąskaitomis?
Pasikartojanti sąskaita susijusi su automatizavimu, nes sąskaitos faktūros tomis pačiomis sąlygomis klientui išsiunčiamos automatiškai kiekvieną nustatytą laikotarpį. Būtent todėl nereikia dažnai atnaujinti sąskaitos faktūros turinio.
Kaip klientų pasitenkinimas susijęs su pasikartojančiomis sąskaitomis?
Kadangi sąskaitos faktūros išsiunčiamos laiku, nepraleidžiant datos, tai sudaro įspūdį, kad esate profesionalus ir patikimas paslaugų teikėjas bei verslo partneris. Tai padidina klientų pasitenkinimą, sustiprins ilgalaikius verslo santykius bei ryšius su klientu.
Ar sunku valdyti pasikartojančių sąskaitų modelį?
Gali būti šiek tiek sudėtinga valdyti pasikartojančių sąskaitų modelį. Kai kurios įmonės gali nesugebėti suvaldyti verslo antplūdžio, atsirandančio dėl pasikartojančių sąskaitų modelio. Be to, kadangi aplinkybės nuolat keičiasi, gali būti sunku suvaldyti ilgalaikį klientų pasitenkinimą ir įsitraukimą.
Kitų tipų sąskaitos faktūros:
- PVM Sąskaita Faktūra: standartinė sąskaita faktūra išrašyta PVM mokėtojo
- Sąskaita faktūra ne PVM mokėtojui: standartinė sąskaita faktūra išrašyta ne PVM mokėtojo
- Išankstinė sąskaita faktūra: paprasta užklausą dėl mokėjimo
- Kreditinė Sąskaita Faktūra: pinigų grąžinimas klientui